Personal training

Onze kwaliteit

Wij bieden kwalitatief verreweg de beste personal training in de regio. We werken uitsluitend met personal training experts in de vakgebieden hieronder verder uitgelegd.

Onze personaltrainers helpen je persoonlijke doelen te bereiken op een leuke en effectieve manier. Wil je sterker worden of enkel afvallen na de corona en kerst kilo’s dan ben je hier aan het geode adres. We zullen middels een uitgebreide intake bepalen wat je belastbaarheid is en zullen daar een gedegen plan op los laten.

Wij zullen je scherp houden waar nodig en je goed mogelijk bedienen zodat er niks in de weg staat je persoonlijke doelen te bereiken! We hebben speciale personal training pakketten zodat je een systematisch kan werken met je personal trainer. Het is nu a jou om een afspraak te maken

Boek je gratis intake hier!

Free intake
The Atletic Club personal traing woman deadlift

Training

Kracht en conditie

Of je doel is om er simpelweg goed uit te zien, beter te voelen en/of beter te presteren in een sport of andere activiteit, je lichaam zal geleidelijk moeten adapteren om om vooruit te komen.

De personal trainer zal je veilig en effectief belasten middels kracht en conditie oefeningen zodat doelen blijvend gehaald worden zonder blessures. Door goed te kijken naar je grond-motorische eigenschappen bepalen we samen of we dit middels de volgende onderdelen doen; gewichts-, cardiovasculaire-, snelheid-, mobililiteits-trainingen.

Vaak is een combinatie nodig om met je personal trainer je naar een hoger plan te brengen. Het resultaat is vaak bevrijdend en geweldig!

core

Core Training

Een van de belangrijkste elementen van een goed afgerond fitnessprogramma is core training helpt bij het versterken, stabiliseren en uitlijnen van de spieren die de romp van het lichaam bewegen.

De buik- en rugspieren zijn daarbij essentieel, maar vooral de diepere onzichtbare spieren en vooral de heupen spelen een cruciale rol.

Een sterke kern die efficiënt beweegt, helpt de juiste spierbalans te behouden en blessures te voorkomen.

(Kick-)boxing

Kick-boxen is een leuke en dynamische vorm van training. We hebben in ons team meer dan 60 jaar ervaring in deze martials arts!

Kick-boksen is de laatste jaren enorm in populariteit gestegen. Kickboksen staat bekend om zijn effectieve calorieverbranding met zijn energierijke routines en is ook in verband gebracht met andere voordelen, zoals meer zelfvertrouwen, minder stress en verbeterde coördinatie.

Het kan stimulerend zijn om te leren hoe je jezelf kunt verdedigen en tegelijkertijd een deel van de frustratie van de dag op de pads kunt wegnemen!

Pre-en Postnatal

Het is nu algemeen bekend en aanvaard dat er veel voordelen te behalen zijn door lichamelijk actief te zijn bij matige intensiteitsoefeningen, zowel tijdens als na de zwangerschap.

Het specifieke trainingsprogramma zal sterk afhangen van het individu, hun behoeften en ook hun eerdere trainingservaring.

Voor die postnatale personen moet zorg en aandacht worden besteed aan het versterken van de kern- en bekkenbodemmusculatuur voordat wordt begonnen met een terugkeer naar meer krachtige activiteiten.